28 June 2012

G-math :'(

Assalamualaikum awak, awak, dan awak yang kat tepi pintu tuh :) kayy, bende nih memang x lawak pungg.

Hari ni saya nak cerita pasal Pertandingan G-math yang saya pergi 2 hari lepas (26 Jun 2012). Lembap bukan untuk saya meng-update blog ni? Dah dua hari baru nak update -__________-' Jangan marahkan saya, marah lha internet ni! Sejak beberapa hari ni memang internet LEMBAP! Internet yang lembap memang down kan mood saya untuk story morry lerr. Haaaa, tengok ni, pehal tetibe cerita pasal internet pulak? Harap maaf ye readers, saya memang suka lari tajuk :)
 
Tarikh : 26 Jun 2012 (Selasa)
Tempat : Smk (L) Dato' Hamzah
Masa : 8.00 pagi - 2.30 petang
 
Tengok tu, tulis details pun dah macam nak bagi surat kat satu sekolah. Punye lha malas nak buat huraian sikit. Ni lha antara penyebab BM saya dapat A. A ye, bukan E! Bile buat entry pasal 'Pertandingan', confirm perkara pertama yang kamu-kamu sekalian *perosak bahasa* nak tahu ialah, MENANG ke KALAH? disebabkan ni bende pertama yang awak fikir, maka perkara ni akan jadi perkara terakhir untuk saya cerita :) *ape bende lha yang perempuan ni merepek pagi-pagi *
Untuk pertandingan ni, SMK Meru hanye hantar dua wakil sebab satu boleh hantar dua wakil je :) kedekut betul, kasi lha ramai sikit. Baru lha boleh ber'KAMPUNG' kat situ. SMK Meru hantar sorang perempuan (saya) dan sorang lelaki. Budak lelaki ni kejap lagi saya kenalkan kat anda-anda semua. *Memang perempuan ni perosak bahasa!* Saya join sekali pertandingan tu ye, jangan ingat saya ni PENGIRING je!
Ye lha ye lha, saya kenal kan kat anda-anda yang dihormati sekalian ye. Kali ni x banyak photo tau sebab ni camera orang, camera saya lupe nak bawak :)
 
Ini lha budak lelaki yang saya cerita sikit tadi. nak Bio dye? Saya boleh bagi sikit je :)
Umur : 14 tahun
Ni je saya boleh cerita kat awak-awak semua. Nak tau lebih? kenal-kenal lha die kat facebook eh? Kitorang x rapat-rapat sebab kitorang berdua dah BERPUNYE :) Sorry girls, korang dah terlepas.

 Ni saya ngan cikgu pengiring. Nama dye kan awak, Pn. Nazariah. Nampak tu awak, dah PUAN lha.

 Don't be so dumb and ask "Siapa yang ambek pic ni?" -_____________-"
Faiez, jangan jealous eh? x pe, nanti kite ambek pic banyak ye awak?

stress nye muke cik abang ni :P 
Jangan selalu stress, nanti berkedut leher. Bile dah berkedut nanti dah x nampak cantik :) 
Take-A-Note readers!

tu je lha yang boleh saya share. Merajuk ngan internet ni, lembap nye masalah! Kitorang kalah hari tu. x de rezeki agak nye. apepun, we've try our best! kbye!

Budak comel,     
Farisha    

Like this entry? Leave your comment and share it!

No comments:

Elegant Rose